سوالات متداول

نرم افزار Adobe Connect رو چطور دانلود کنم؟

دریافت نسخه ویندوز

دریافت نسخه اندروید

ادوبی کانکت برای ایفون(IOS)

ادوبی کانکت برای مک بوک (مکینتاش)

Any Desk

 


راهنمای سامانه رو از کجا دانلود کنم؟

فایل pdf راهنمای سامانه

نصب ادوبی کانکت روی ویندوز

نصب ادوبی کانکت روی اندروید

راهنمای سامانه ویژه دانشجویان

راهنمای سامانه ویژه اساتید

راهنمای برگزاری جلسه آنلاین ویژه اساتید

راهنمای شرکت در آزمون ویژه دانشجویان

راهنمای طراحی آزمون ویژه اساتید

راهنمای تالار

راهنمای ایجاد تالار جدید و لیست پیام خوانده شده

 

سوالات تکراری

 

بعد از وارد کردن اطلاعات، درس ها رو جستجو می کنم ولی درسم رو پیدا نمیکنم.

 

پس از ورود استاد یا دانشجو، برنامه آن روز او در جدول نمایش داده می شود. این لیست را همچنین می توان با کلیک بر روی "برنامه امروز من" نیز مشاهده نمود.

برای دیدن تمامی جلسات یک درس، می توانید با کلیک بر روی لینک "درس های من" در منتها الیه سمت راست بالای جدول جلسات درسی، تمامی دروس خود را مشاهده و با کلیک بر روی "همه برنامه این درس را جستجو کن"، تمامی جلسات درسی آن درس خاص را که تاکنون در سامانه تعریف شده است مشاهده نمائید.

 


موقع ورود، پیام تعداد ورود نام عبور شما از حد مجاز گذشته است نمایش داده میشه. چکار باید کرد؟

 

این پیام به دلیل تعداد زیاد ورود ناموفق نمایش داده می شود. جهت رفع مشکل، کل مرورگر را بسته و دوباره باز نمائید

 


میخواهم فایل های کلاس ها رو با دانلود منیجر IDM دانلود کنم ولی نمیشه

 

باید آخرین نسخه از IDM را نصب و کرک را به درستی انجام دهید. پس از آن در مرورگر فایرفاکس در زبانه Tools، گزینه Add-ons را کلیک کرده و در قسمت Extensions، تیک گزینه IDM Integration Module را فعال نمائید.

 


برای اینکه درس ها به ترتیب نام درس مرتب شوند چکار باید کرد؟

 

جهت مرتب سازی دروس بر اساس هر فاکتوری که تمایل دارید، روی ستون مربوط به آن (که در سطر بالایی جدول دروس نمایش داده شده) کلیک نموده و بر اساس همان مورد مرتب سازی انجام می شود. به عنوان مثال اگر روی ستون تاریخ کلیک کنید بر اساس تاریخ مرتب سازی انجام خواهد شد.

 


مشخصاتم رو با موفقیت وارد کردم ولی وارد کلاس های آنلاین نمیتونم بشم

 

بعد از وارد کردن مشخصات خود، در صورتی که کلاس شما در ساعت فعلی آنلاین باشد با کلیک بر روی لینک پخش آنلاین می توانید وارد کلاس شوید. جهت شرکت در کلاس های برخط (آنلاین)، باید از قبل اخرین نسخه نرم افزار Adobe Connect ویندوزی را با کلیک بر روی این لینک دانلود و نصب نمایید. کاربران تلفن همراه نیز می توانند آخرین نسخه مخصوص اندروید را از این لینک دریافت نمایند.

 

 


هنگام شرکت در کلاس برخط (آنلاین)، صدای استاد بریده بریده می آد یا نویز داره. مشکل از چیه؟

 

بریده بریده شدن صدا میتواند از کندی سرعت اینترنت شخص سخنران یا دانشجو باشد. با بهبود کیفیت اینترنت شخص، این مشکل هم برطرف خواهد شد.

 


صدای استاد یا صدای من برای دیگران اکو میشه و برمیگرده، مشکل از کجاست؟

 

مشکل اکو و بازگشت صدا بدلیل وجود اسپیکر و میکروفون جدا و نزدیک بهم هست. در صورت بروز این مشکل توصیه می شود از هدست دارای میکروفن و یا هندزفری تلفن همراه استفاده نموده تا مشکل برطرف گردد.

 


گوشه پایین سامانه سمت چپ یک تایمر با 5 دقیقه زمان هست اون چیه؟

 

این تایمر مربوط به بروزرسانی خودکار صفحه می باشد. در صورتی که کاربر فعالیت خاصی در این 5 دقیقه انجام ندهد، صفحه به شکل خودکار پس از اتمام زمان تایمر به روز رسانی می گردد. تاکید می گردد این تایمر هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمی کند.