اعلام زمان ثبت درخواست میهمان دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی
زمان ثبت درخواست میهمان دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمد فتحی سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: به منظور تسهیل در روند تحصیلی دانشجویان، ثبت درخواست میهمان برای دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403 از 20 بهمن ماه آغاز و تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: دانشجویان متقاضی می بایست ابتدا در بخش ثبت درخواست میهمان در سامانه جامع آموزشی دانشگاه، نسبت به ثبت و پیگیری درخواست و سپس در بخش انتخاب واحد نسبت به انتخاب دروس مورد تائید اقدام نمایند.
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: باتوجهبه ضوابط موجود در آییننامه نقلوانتقالات دانشگاه، امکان ثبت درخواست میهمان صرفا برای آندسته از دانشجویانی میسر خواهد بود که یک نیمسال و حداقل 12 واحد درسی را گذرانده باشند.
